Cum devin client al magazinului coloranti-naturali.ro

  1. Magazinul nostru se adresează atât profesioniștilor cât și amatorilor, producători de preparate de cofetărie, patiserie, panificație, dulciuri, băuturi, înghetată și a altor alimente ce necesită adaos de coloranți naturali.

  2. Pentru a putea vizualiza prețurile produselor noastre și a putea cumpăra din magazinul nostru, este necesar să vă creați un cont de client.

  3. Înregistrarea se face prin accesarea link-ului "Autentificare" de pe pagina principală și apoi introducând toate datele solicitate pe pagina "Creează cont".

  4. Pentru a preveni livrări de comenzi la adrese incomplete sau eronate, înainte de a vă oferi acces la contul nou creat, este necesar să verificăm acuratețea datelor introduse de dumneavoastră la crearea contului.

    Validarea și activarea conturilor nou create se face manual, dar acest proces este rapid, de cele mai multe ori efectuându-se la scurt timp după înregistrare; doar in situații speciale sau weekend va avea loc în următoarea zi lucrătoare.

    În situația în care datele introduse sunt incomplete sau conțin erori, contul nu va fi activat. Vă rugăm să ne contactați telefonic sau pe e-mail pentru clarificare, dacă contul dumneavoastră nu a fost activat cel târziu a doua zi lucrătoare de la crearea sa.

  5. După activarea contului veți primi un e-mail de înștiințare din partea noastră, după care veți putea accesa toate facilitățile magazinului.

  6. Vă asigurăm că firma noastră nu va trimite e-mailuri publicitare clienților, cu excepția abonaților la newsletter. Deasemeni, firma noastră nu va trimite niciodată SMS-uri publicitare.
  7. Deasemeni, vă asigurăm că datele dumneavoastră sunt în siguranță, firma noastră fiind inscrisă în registrul de evidență a prelucrărilor de date cu caracter personal, cu nr. 34629.

Cum cumpăr

  1. Adăugați in coșul de cumpărături produsele pe care doriți să le achiziționați.

  2. După ce ați adăugat produsele in coșul de cumpărături, faceți click pe acesta și veți direcționat către pagina de “Finalizare comandă”.

  3. Câmpurile referitoare la destinatar, adresă, etc., sunt completate în mod automat, cu datele introduse de dumneavoastră la crearea contului. Puteți modifica aceste date, introduce informații sau solicitări suplimentare, făcând click pe link-ul “Modificare | Actualizare”.

  4. Alegeți modul de livrare a mărfii comandate (Curier sau ridicare personală de la depozitul nostru).

  5. Alegeți modalitatea de plată (transfer bancar/internet banking, plata ramburs, plata online cu cardul, plata numerar la ridicarea mărfii-doar pentru firme), apoi faceți click pe “Confirm comanda”.

  6. IMPORTANT: Toate comenzile plasate corect sunt confirmate în mod automat printr-un e-mail trimis pe adresa dumneavoastră.

        Dacă nu ați primit e-mailul de confirmare a comenzii, probabil comanda dumneavoastră nu a fost finalizată.

       Vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail în cazul în care ați plasat o comandă și nu ați primit confirmarea pe e-mail.

       Sistemul de vânzări online este limitat la 10 bucăți din fiecare produs. Pentru cantități de peste 10 bucăți din fiecare produs, vă rugăm să ne contactați telefonic sau pe e-mail.

Comenzi telefonice

  • Clienții înregistrați au posibilitatea de a comanda și telefonic - de LUNI până VINERI între orele 11 - 17, la numerele (+4) 0760 588 3880 sau (+4) 0733 622 833.
  • Important: comenzile telefonice nu vor fi preluate în zilele libere naționale (oficiale).

Livrare gratuită pentru comenzi de minimum 250 lei

  • Pentru comenzile de peste 250 lei, livrarea prin curier rapid este gratuită în localitățile unde Fan Courier nu tarifează kilometri suplimentari.

  • Pentru localitățile unde Fan Courier tarifează kilometri suplimentari, livrarea este gratuită până la sediul Fan Courier din cea mai apropiată localitate.

Cum plătesc

Plata achizițiilor făcute pe site-ul nostru se poate face prin următoarele modalități:

  1. Transfer bancar / Ordin de plata (prin Internet Banking).

Comanda va fi expediată doar după ce primim dovada plății.

  1. [În curs de implementare] Plata Online, cu cardul. Visa & Mastercard logo

- Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină.

- Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

- Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

- Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele procesatorului.

- Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că procesatorul nu stochează datele confidențiale ale cardului dumneavoastră, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către bancă. În acest fel informațiile dumneavoastră sunt în sigurantă.

- Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

- În situația (destul de rară) în care produsul/ele comandate nu se află în stoc, sumele aferente vor fi returnate în contul din care s-a efectuat plata.

  1. Numerar la livrare, cu ramburs prin curier.

Dacă optați pentru această modalitate de plată, costul rambursului va cădea în sarcina dumneavoastră și va fi inclus în costul total al comenzii.

  1. Numerar, la ridicarea personală de la depozitul nostru.

Doar pentru firme, cu confirmare telefonică a datei/orei de ridicare a mărfii.

Datorită frecventelor modificări ale codului fiscal, această modalitate de plată nu este disponibilă momentan persoanelor fizice, casa de marcat fiind temporar dezafectată.

Expedierea mărfurilor

  1. Pentru articolele care apar “În stoc” la momentul comenzii, expedierea mărfurilor se va face în ziua comenzii, dacă aceasta are loc înainte de ora 14, sau cel mult 24 de ore în cazul comenzilor plasate după ora 14.

  2. Pentru articolele care nu sunt pe stoc, vă vom contacta pe email pentru a confirma data probabilă a livrării. Dacă sunteți de acord cu data propusă de livrare, vă vom trimite un mail de confirmare. Dacă nu sunteți de acord, atunci comanda va fi anulată.

  3. Pentru comenzile sub 250 lei, costul transportului mărfurilor și a rambursului de numerar NU sunt incluse în costul produselor.  Aceste costuri vor fi afișate în coșul de produse, înainte de finalizarea comenzii.

  4. Livrarea se va face prin curier rapid, de regulă într-un interval de 24 de ore de la momentul expedierii, în localitățile unde compania Fan Courier are acoperire fără a percepe taxe pentru kilometri suplimentari. În celelalte localități, termenul de livrare este de maximum 72 de ore de la momentul expedierii.

  5. Costul livrării prin curier rapid începe de la 10 lei + TVA pentru primul kilogram - pentru București), și 12 lei + TVA - în alte județe, adăugandu-se 1 leu + TVA pentru fiecare kilogram suplimentar. Greutatea este taxată în multipli de 1 kilogram, fără fracții, conform politicii firmelor de curierat. Aceste tarife nu includ costul rambursului de numerar, care este taxat separat de către firmele de curierat.

  6. Pentru livrări în localități unde Fan Courier percepe taxă pentru kilometri exteriori, la factură se va adăuga o taxă adițională fixă de 10 lei, indiferent de numărul de kilometri. În situația în care nu doriți să achitați această taxă, livrarea se poate face la sediul Fan Courier cel mai apropiat de localitatea dumneavoastră. Vă vom informa cu privire la costul adițional înainte de a efectua expedierea.
  7. În perioadele când companiile de curierat sunt foarte aglomerate (de obicei în lunile Noiembrie - Decembrie), termenul de livrare poate depăși 24 de ore. La momentul expedierii comenzii dumneavoastră vă vom trimite numarul AWB al coletului, pentru a putea lua legătura direct cu firma de curierat și a stabili împreună cu aceasta detaliile livrării.

  8. Deoarece serviciile de expediere și livrare ale produselor noastre sunt efectuate de terțe companii, ne dorim ca acestea să fie la cel mai înalt nivel.

Deși nu putem controla în mod direct comportamentul profesional al acestora, vă rugăm să ne sesizați orice nemulțumire legată de compania de curierat care efectuează transportul și livrarea produselor noastre, pentru a sesiza la rândul nostru neregulile semnalate de dumneavoastră.

  9. Mărfurile pot fi ridicate și personal, de la depozitul nostru din București, din zona Rosetti - Bd. Hristo Botev. Deoarece nu suntem un magazin fizic / showroom, cu vânzare directă, ridicarea personală a mărfurilor comandate se poate face doar începând cu urmatoarea zi lucrătoare, în urma stabilirii de comun acord a datei și orei la care se poate face aceasta.

Politica de anulare și returnare

  • Fiind vorba de produse alimentare, anularea tranzacției și returnarea mărfurilor pot fi acceptate de către noi doar dacă atât ambalajul primar cât și cel secundar în care au fost transportate mărfurile (flacoane/caserole/găletușe-primare și cutie/plic-secundare), sunt sigilate, nedesfăcute, exact așa cum au fost expediate.
  • Returnarea produselor poate fi acceptată doar dacă expedierea retur este efectuată în maximum 24 de ore de la recepționarea acestora, orice întârziere putând să dăuneze proprietăților fizice și microbilologice a produselor.
  • Pentru a iniția procedura de returnare, este necesar să ne înștiințați, în maximum 24 de ore de la recepționare, prin e-mail sau telefonic, pentru a ne oferi detalii despre modalitatea de transport al mărfurilor către noi.
  • Acceptarea sau refuzul anulării tranzacției depind exclusiv de respectarea condițiilor de mai sus, iar o decizie va fi luată de către noi în maximum 48 de ore de la recepționarea mărfurilor returnate.
  • Pentru mărfurile returnate în condițiile de mai sus, transportul dus-întors al mărfurilor este exclusiv în sarcina cumpărătorului.
  • Pentru tranzacțiile achitate cu card bancar, se va returna doar contravaloarea mărfurilor, din valoarea totală a comenzii scăzându-se taxele de transport dus-întors. Contravaloarea mărfurilor va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în termen de 1-30 zile de la acceptarea returului, în funcție de politica băncii emitente.
  • Pentru tranzacțiile pentru care s-a bifat plata ramburs prin curier, deasemeni, transportul dus-întors al mărfurilor este exclusiv în sarcina cumpărătorului. Clienților care refuză preluarea comenzilor de la curier sau plata transportului dus-întors -în cazul returnării- li se va restricționa accesul la contul de membru.

Livrări către clienți din alte țări

  • Firma noastră livrează cu plăcere în diverse alte țări din Uniunea Europeană sau din afara acesteia.
  • Pentru a putea comanda din străinătate este nevoie sa vă creați un cont de client, conform instrucțiunilor de mai sus.
  • Transportul către destinații din afara României se face prin curierat internațional rutier, la tarifele afișate automat în procesul de comandă.
  • La cerere, transportul se poate face și aerian, prin poștă sau prin alte mijloace stabilite de comun acord. Vă rugăm să ne contactați pentru cotații de preț pentru alte modalități de transport.
  • Dacă țara dumneavoastră nu se află pe lista destinațiilor selectabile în procesul de comandă, vă rugăm să ne contactați pentru cotații de preț al transportului în țara dumneavoastră.
  • Există țări unde importul de coloranți alimentari naturali nu este permis de lege. De aceea, înainte de a comanda, vă rugăm să vă informați dacă produsele cumpărate din magazinul nostru se pot importa în țara dumneavoastră.
  • Pentru comenzile din străinătate există doar opțiunea plății în avans, prin transfer bancar, în Euro sau RON.